Počet záznamov: 1  

Legislatívna akcelerácia inklúzie v školskom prostredí: implikácie pre školskú prax

  1. Názov Legislatívna akcelerácia inklúzie v školskom prostredí: implikácie pre školskú prax
    Autorské údajeNaďa Bizová
    Autor Bizová Naďa
    Zdrojový dokument Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 19, č. 2 (2024), s. 10-14. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá školy * vzdelávanie inkluzívne * diverzita * zákony * Organizácia spojených národov * právo medzinárodné * Plán obnovy
    AnotáciaInkluzívny prístup vo výchove a vzdelávaní je definitívne ukotvený v školskej legislatíve a národných strategických dokumentoch, úlohou ktorých je akcelerovať proces inklúzie v školskom prostredí. Zaradenie inkluzívneho vzdelávania medzi priority Plánu obnovy a odolnosti SR naštartovalo dlho odkladané legislatívne zmeny a vyústilo do konkrétnych výstupov, vďaka ktorým sa školy majú stať viac inkluzívnymi a schopnými vzdelávať žiakov s diverzitou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.