Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikace a public relations

  1. Názov Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru
    Autorské údaje(ed.) Jan Halada
    Ďalší autori Halada Jan (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajePraha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum , 2023. - 118 s.
    Vydanie2. vydání
    ISBN978-80-246-5578-9
    Druh dokumentuslovníky
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * marketing * vzťahy s verejnosťou
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra928690

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    928690SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.