Počet záznamov: 1  

Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science

  1. Názov Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science
    Preklad názvuPoužívanie prispôsobeného štýlu učenia a technológie v triede Google na preklenutie vedomostnej medzery v informatike
    Autorské údajeZhanat Kopeyev, Akan Mubarakov, Jaroslav Kultan, Gaukhar Aimicheva, Yessenkeldy Tuyakov
    Autor Kopeyev Zhanat
    Spoluautori Mubarakov Akan
    Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Aimicheva Gaukhar
    Tuyakov Yessenkeldy
    Zdrojový dokument International Journal : Emerging Technologies in Learning. Vol. 15, no. 2 (2020), pp. 118-129. - Vienna : International Association of Online Engineering. ISSN 1863-0383
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRakúsko
    Heslá informatika * technológie informačné * vzdelanie * vedomosti * Kazachstan
    AnotáciaČlánok je venovaný výzve preklenutia vedomostnej priepasti o informatike v kontexte kazašského vzdelávania. Autori diskutujú o hlavných príčinách medzery vo vedomostiach o informatike u študentov prvého ročníka a navrhujú vhodnú výučbu na riešenie naznačenej výzvy. Uvažované vyučovanie je založené na princípe nadväznosti na vyučovanie, ktorý poskytuje koreláciu medzi rôznymi úrovňami vzdelávania a zvyšuje efektivitu vyučovania. Rôzne úrovne študijných výsledkov študentov v oblasti informatiky sa považujú za jednu z najdôležitejších príčin skúmanej výzvy.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00923-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF947.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.