Počet záznamov: 1  

Silnie postavenie privátnych značiek

  1. Názov Silnie postavenie privátnych značiek
    Zdrojový dokument Instore : [Slovakia]. Roč. 22, č. 3 (2024), s. 42-43. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky privátne * tovar drogeristický * výrobky značkové * preferencie spotrebiteľské
    AnotáciaV snahe ušetriť, siahnu slovenské domácnosti skôr po vlastnej značke reťazca ako po akcii. Avšak v rámci kategórie papierových a hygienických potrieb je jedna výnimka, pri ktorej nakupujúci radšej uprednostnia značkové výrobky. Sú to produkty dámskej hygieny.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF168.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.