Počet záznamov: 1
Vplyv online marketingu na úspešnosť vybraného podnikateľského subjektu
Názov Vplyv online marketingu na úspešnosť vybraného podnikateľského subjektu : bakalárska práca Autorské údaje Barbora Bertová, školiteľ: Viliam Murin Autor Bertová Barbora Ďalší autori Murin Viliam (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2024. - 50 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 929755
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1