Počet záznamov: 1  

Vplyv online marketingu na úspešnosť vybraného podnikateľského subjektu

  1. Názov Vplyv online marketingu na úspešnosť vybraného podnikateľského subjektu : bakalárska práca
    Autorské údajeBarbora Bertová, školiteľ: Viliam Murin
    Autor Bertová Barbora
    Ďalší autori Murin Viliam (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2024. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra929755

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.