Počet záznamov: 1
Kritéria značiek a ich vplyv na spotrebiteľské správanie
Názov Kritéria značiek a ich vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca Autorské údaje Andrea Múčková, školiteľ: Marína Korčoková Autor Múčková Andrea Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2024. - 59 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 929172
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 265.2 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 1.4 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1