Počet záznamov: 1  

Sociálne siete a ich význam pri budovaní značky

  1. Title Sociálne siete a ich význam pri budovaní značky : bakalárska práca
    Author infoViktória Čermáková, školiteľ: Peter Drábik
    Author Čermáková Viktória
    Another authors Drábik Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2024. - 55 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number929134

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha344 KBfrom the EU IP address after logging in
    Elektronická verzia práce1.1 MBfrom the EU IP address after logging in

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.