Počet záznamov: 1  

Nové formy marketingovej komunikácie v hudobnom priemysle

  1. Názov Nové formy marketingovej komunikácie v hudobnom priemysle : bakalárska práca
    Autorské údajeMiriam Huňadyová, školiteľ: Katarína Chomová
    Autor Huňadyová Miriam
    Ďalší autori Chomová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2024. - 48 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra929153

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha189.5 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.3 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.