Počet záznamov: 1
Nové formy marketingovej komunikácie v hudobnom priemysle
Názov Nové formy marketingovej komunikácie v hudobnom priemysle : bakalárska práca Autorské údaje Miriam Huňadyová, školiteľ: Katarína Chomová Autor Huňadyová Miriam Ďalší autori Chomová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2024. - 48 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 929153
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 189.5 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 1.3 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1