Počet záznamov: 1  

Komunikačná stratégia a stratégia značky vo vybranom podniku

  1. Názov Komunikačná stratégia a stratégia značky vo vybranom podniku : diplomová práca
    Autorské údajeGabriela Valancová, školiteľ: Katarína Ožvoldová
    Autor Valancová Gabriela
    Ďalší autori Ožvoldová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2024. - 104 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra929428

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha425.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.