Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské vnímanie sociálnych inovácií
Názov Spotrebiteľské vnímanie sociálnych inovácií : bakalárska práca Autorské údaje Petra Molnárová, školiteľ: Renáta Ševčíková Autor Molnárová Petra Ďalší autori Ševčíková Renáta (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2024. - 55 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 929170
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 164.9 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 702.5 KB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1