Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské vnímanie sociálnych inovácií

  1. Názov Spotrebiteľské vnímanie sociálnych inovácií : bakalárska práca
    Autorské údajePetra Molnárová, školiteľ: Renáta Ševčíková
    Autor Molnárová Petra
    Ďalší autori Ševčíková Renáta (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2024. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra929170

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha164.9 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce702.5 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.