Počet záznamov: 1  

Influenceri ako faktor vplývajúci na nákupné správanie mladých ľudí

  1. Názov Influenceri ako faktor vplývajúci na nákupné správanie mladých ľudí : diplomová práca
    Autorské údajeIvana Balážová, školiteľ: Dana Vokounová
    Autor Balážová Ivana
    Ďalší autori Vokounová Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2024. - 68 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra929289

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce936.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.