Počet záznamov: 1
Influenceri ako faktor vplývajúci na nákupné správanie mladých ľudí
Názov Influenceri ako faktor vplývajúci na nákupné správanie mladých ľudí : diplomová práca Autorské údaje Ivana Balážová, školiteľ: Dana Vokounová Autor Balážová Ivana Ďalší autori Vokounová Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2024. - 68 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 929289
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 936.5 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1