Počet záznamov: 1  

Stratégia marketingovej komunikácie v mieste predaja vybraného subjektu

  1. Názov Stratégia marketingovej komunikácie v mieste predaja vybraného subjektu : diplomová práca
    Autorské údajeNikola Kalická, školiteľ: Monika Matušovičová
    Autor Kalická Nikola
    Ďalší autori Matušovičová Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2024. - 67 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra929346

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.