Počet záznamov: 1
Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic
Názov Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic Preklad názvu Analýza reputácie vybraných európskych a amerických značiek v kontexte pandémie COVID-19 Autorské údaje František Pollák, Peter Markovič, Michal Konečný, Mária Kmety Barteková Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023. Pp. 895-915. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2024 / Hariharasudan A. ; ul Haque Adnan ; International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-97-0995-3 DOI 10.1007/978-981-97-0996-0_53 Poznámky Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Singapur Heslá pandémia * udržateľnosť fiškálna * značky * trh * rozvoj hospodársky Anotácia Príspevok sa zaoberá problematikou udržateľného rozvoja firemnej reputácie, konkrétne problematikou tradičných a inovatívnych prístupov k riadeniu reputácie vybraných svetových značiek z hľadiska zmien, ktoré nastali na trhu počas pandémie COVID-19 v kontexte prebiehajúcej Triple Prechod. Hlavným cieľom samotného príspevku je predstaviť dostupné spôsoby a metódy merania fenoménu reputácie, najmä online reputácie, ako modernej výzvy pre zodpovedný a trvalo udržateľný rozvoj vnímaného imidžu subjektov ako ich veľmi krehkého nehmotného majetku. Okrem toho je cieľom príspevku identifikovať a analyzovať zmeny, ktoré nastali v merateľných úrovniach reputácie vybraných subjektov počas pandémie. Preferované európske a americké značky vlastnené rodinnými podnikmi boli analyzované pomocou štandardizovanej multifaktorovej analýzy reputácie TOR vo virtuálnom prostredí internetu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00176-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečený 469.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1