- Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context…
Počet záznamov: 1  

Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic

  1. Názov Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic
    Preklad názvuAnalýza reputácie vybraných európskych a amerických značiek v kontexte pandémie COVID-19
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Markovič, Michal Konečný, Mária Kmety Barteková
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023. Pp. 895-915. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2024 / Hariharasudan A. ; ul Haque Adnan ; International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-97-0995-3
    DOI 10.1007/978-981-97-0996-0_53
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSingapur
    Heslá pandémia * udržateľnosť fiškálna * značky * trh * rozvoj hospodársky
    AnotáciaPríspevok sa zaoberá problematikou udržateľného rozvoja firemnej reputácie, konkrétne problematikou tradičných a inovatívnych prístupov k riadeniu reputácie vybraných svetových značiek z hľadiska zmien, ktoré nastali na trhu počas pandémie COVID-19 v kontexte prebiehajúcej Triple Prechod. Hlavným cieľom samotného príspevku je predstaviť dostupné spôsoby a metódy merania fenoménu reputácie, najmä online reputácie, ako modernej výzvy pre zodpovedný a trvalo udržateľný rozvoj vnímaného imidžu subjektov ako ich veľmi krehkého nehmotného majetku. Okrem toho je cieľom príspevku identifikovať a analyzovať zmeny, ktoré nastali v merateľných úrovniach reputácie vybraných subjektov počas pandémie. Preferované európske a americké značky vlastnené rodinnými podnikmi boli analyzované pomocou štandardizovanej multifaktorovej analýzy reputácie TOR vo virtuálnom prostredí internetu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00176-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečený469.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.