Počet záznamov: 1  

Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands in the Context of Global Pandemic

  1. Názov Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands in the Context of Global Pandemic
    Preklad názvuReputácia rodinných podnikov: materské spoločnosti vs. ich značky v kontexte globálnej pandémie
    Autorské údajePeter Markovič, František Pollák
    Autor Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023. Pp. 917-937. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2024 / Hariharasudan A. ; ul Haque Adnan ; International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-97-0995-3
    DOI 10.1007/978-981-97-0996-0_54
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSingapur
    Heslá značky * pandémia * podnik rodinný * podnik dcérsky * podnik materský * meno obchodné
    AnotáciaÚspech spoločností do veľkej miery závisí od ich reputácie, nehmotného aktíva, ktoré si zasluhuje maximálnu pozornosť. Nepretržité monitorovanie firemnej reputácie je kľúčové pri rýchlom odhaľovaní potenciálnych hrozieb. Rodinné podniky, ktoré spájajú tradíciu a prispôsobivosť v rámci svojich značiek, slúžia ako ideálne predmety pre štúdium reputačného manažmentu. Tento dokument sa ponorí do skúmania inovatívnych stratégií pre online správu reputácie uprostred globálnej pandémie. Autori vykonali komplexnú analýzu sentimentu naprieč hlavnými online platformami pre desať najväčších rodinných podnikov pred a počas poklesu pandémie. Preskúmali sa kľúčové determinanty ako Google, Facebook, Twitter, YouTube a LinkedIn. Táto štúdia odhaľuje výrazný kontrast medzi marketingovými stratégiami materských spoločností a ich značkami a ponúka cenné poznatky o udržateľnom vývoji značky. Rozpoznaním účinných metodológií a určením slabých stránok sa výskum snaží pretvoriť poznatky v oblasti manažmentu, najmä vzhľadom na transformačné prostredie formované ústupom pandémie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00176-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF631.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.