Počet záznamov: 1  

Using Cloud Technologies As a Tool in Organizing the Education Process

  1. Názov Using Cloud Technologies As a Tool in Organizing the Education Process
    Preklad názvuVyužívanie cloudových technológií ako nástroja pri organizácii vzdelávacieho procesu
    Autorské údajeAigul Sadvakassova, Meryert Serik, aut. Jaroslav Kultan
    Autor Sadvakassova Aigul
    Spoluautori Serik Meryert
    Ďalší autori Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokumentCBU International Conference on Innovations in Science and Education, vol. 5. Pp. 799-801. - Prague, Czech Republic : ISE Research Institute, March 22-24, 2017 ; International Conference of Central-Bohemia-University (CBUIC) - Innovations in Science and Education. ISBN 978-80-88042-08-2
    DOI 10.12955/cbup.v5.1028
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá cloud computing * technológie nové * vzdelávanie * softvér
    AnotáciaPrechod na inovatívne technológie cloud computingu umožní univerzitám znížiť náklady na nákup softvérových licencií a drahých počítačových parkov s veľkým množstvom pamäte a diskov, pretože programy používané na školeniach, ako aj všetky výsledky vykonanej práce, môžu byť uložené v cloude. Presun vzdelávacích služieb do cloudu uľahčí prechod na formát „učenia sa všade a stále“. Tento článok sa zaoberá pedagogickými možnosťami cloudových technológií, ktoré potvrdzujú účelnosť využitia v procese vzdelávania. Diskutuje sa o definícii cloud computingu. Okrem toho sa za hlavnú úlohu výskumu považovalo využitie cloudových technológií ako nástroja pri organizovaní vzdelávacieho procesu. Uvádzajú sa skúsenosti s používaním softvéru s otvoreným zdrojovým kódom na školení. Prezentované sú základné metódy využitia cloudových technológií v procese učenia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00197-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF195.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.