Počet záznamov: 1  

AI a její dopady na pracovní pozice v marketingu

  1. Názov AI a její dopady na pracovní pozice v marketingu
    Autorské údajeOndřej Pešek, Jan Mareš
    Autor Pešek Ondřej
    Spoluautori Mareš Jan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * miesta pracovné * pracovníci * zamestnanci * inteligencia umelá
    AnotáciaVývoj umelej inteligencie je v súčasnosti kontroverznou témou a ako taká sa nájdu aj takí, ktorí jej potenciál vidia v pozitívnej zmene v pracovných aktivitách, napr. v podobe nových profesií, možnosti komplexnejšieho videnia a riešenia zložitých problémov, ako aj tých, ktorých trápi budúcnosť pracovných miest. Analytici a odborníci zdôrazňujú benefity v podobe vyššej produktivity, lepšej zdravotnej starostlivosti, prístupu k vzdelaniu a zjednodušenia a efektívnosti marketingových aktivít.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.