Počet záznamov: 1
AI a její dopady na pracovní pozice v marketingu
Názov AI a její dopady na pracovní pozice v marketingu Autorské údaje Ondřej Pešek, Jan Mareš Autor Pešek Ondřej Spoluautori Mareš Jan Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * miesta pracovné * pracovníci * zamestnanci * inteligencia umelá Anotácia Vývoj umelej inteligencie je v súčasnosti kontroverznou témou a ako taká sa nájdu aj takí, ktorí jej potenciál vidia v pozitívnej zmene v pracovných aktivitách, napr. v podobe nových profesií, možnosti komplexnejšieho videnia a riešenia zložitých problémov, ako aj tých, ktorých trápi budúcnosť pracovných miest. Analytici a odborníci zdôrazňujú benefity v podobe vyššej produktivity, lepšej zdravotnej starostlivosti, prístupu k vzdelaniu a zjednodušenia a efektívnosti marketingových aktivít. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
článok
Počet záznamov: 1