Počet záznamov: 1
Super Bowl - výnimočná udalosť vo svete športu a zážitkového marketingu
Názov Super Bowl - výnimočná udalosť vo svete športu a zážitkového marketingu Autorské údaje Edita Štrbová Autor Štrbová Edita Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * spokojnosť zákazníkov * psychológia * emócie Anotácia Cieľom príspevku je poukázať na súčasné trendy zážitkového marketingu ako alternatívnej paradigmy v marketingu a marketingovej komunikácii, ktorá otvára nové možnosti ako emocionálne a interaktívne pristupovať k zákazníkovi zároveň. Povedomie o značke cieľových skupín sa tak zvyšuje vďaka evokácii špecifických zážitkov, s ktorými sa snaží vymaniť z príliš nasýteného konkurenčného prostredia. Prípadová štúdia mega podujatia Super Bowl poskytuje pohľad na aktuálne trendy v tejto oblasti marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
článok
Počet záznamov: 1