Počet záznamov: 1  

Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence

  1. Názov Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence
    Autorské údajeAndrea Tomášková, Ladislava Knihová
    Autor Tomášková Andrea
    Spoluautori Knihová Ladislava
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podnik rodinný * inovácia * inteligencia umelá * stratégia podnikateľská
    AnotáciaTento nový model zdôrazňuje dôležitosť prispôsobovania sa meniacim sa trhom pri súčasnom zachovaní základných hodnôt a tradícií. Zdôrazňuje kľúčovú úlohu rodinných podnikov v hospodárskom a sociálnom rozvoji, pričom spája tradíciu s inováciami pre dlhodobý rast. Integrácia umelej inteligencie je pripravená na ďalšie zvýšenie prevádzkovej efektívnosti a rozhodovania. Keď túto zmenu prijmeme, očakávame svetlú budúcnosť pre rodinné podniky, ktorá zabezpečí trvalý odkaz pre budúce generácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.