Počet záznamov: 1
Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence
Názov Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence Autorské údaje Andrea Tomášková, Ladislava Knihová Autor Tomášková Andrea Spoluautori Knihová Ladislava Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá podnik rodinný * inovácia * inteligencia umelá * stratégia podnikateľská Anotácia Tento nový model zdôrazňuje dôležitosť prispôsobovania sa meniacim sa trhom pri súčasnom zachovaní základných hodnôt a tradícií. Zdôrazňuje kľúčovú úlohu rodinných podnikov v hospodárskom a sociálnom rozvoji, pričom spája tradíciu s inováciami pre dlhodobý rast. Integrácia umelej inteligencie je pripravená na ďalšie zvýšenie prevádzkovej efektívnosti a rozhodovania. Keď túto zmenu prijmeme, očakávame svetlú budúcnosť pre rodinné podniky, ktorá zabezpečí trvalý odkaz pre budúce generácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
článok
Počet záznamov: 1