Počet záznamov: 1
Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce?
Názov Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce? Autorské údaje Veronika Večeřová Autor Večeřová Veronika Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá obchod elektronický * zákazníci * správanie spotrebiteľa * procesy rozhodovacie * reklama Anotácia Hlavným cieľom tohto príspevku je zhodnotiť dôležitosť online lojality v procese online nákupného správania a v prostredí e-commerce a ďalej zhodnotiť faktory, ktoré výrazne prispievajú k online lojalite. Z aktuálneho literárneho výskumu je zrejmé, že online loylita je dôležitým faktorom, ktorý ovplyvňuje celý rozhodovací proces online spotrebiteľa, ako aj proces tvorby a implementácie e-stratégie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
článok
Počet záznamov: 1