Počet záznamov: 1  

Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce?

  1. Názov Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce?
    Autorské údajeVeronika Večeřová
    Autor Večeřová Veronika
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá obchod elektronický * zákazníci * správanie spotrebiteľa * procesy rozhodovacie * reklama
    AnotáciaHlavným cieľom tohto príspevku je zhodnotiť dôležitosť online lojality v procese online nákupného správania a v prostredí e-commerce a ďalej zhodnotiť faktory, ktoré výrazne prispievajú k online lojalite. Z aktuálneho literárneho výskumu je zrejmé, že online loylita je dôležitým faktorom, ktorý ovplyvňuje celý rozhodovací proces online spotrebiteľa, ako aj proces tvorby a implementácie e-stratégie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.