Počet záznamov: 1  

Uživatelský zážitek: tajná zbraň pro banky v digitálním věku

  1. Názov Uživatelský zážitek: tajná zbraň pro banky v digitálním věku
    Autorské údajeAdam Ráž
    Autor Ráž Adam
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 31, č. 6 (2024), s. 24-25. - Praha : 4H production, 2024. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá banky * digitalizácia * konkurencieschopnosť * klienti * efektívnosť * aplikácie mobilné * služby bankové * inteligencia umelá * technológie nové
    AnotáciaUžívateľský zážitok ako jeden z hlavných faktorov, ktorý banky môžu využiť, aby sa odlíšili od konkurencie. Bankové aplikácie s vynikajúcim UX dizajnom (UX - User Experience) môžu pritiahnuť a udržať viac klientov, čo prináša banke zvýšené tržby a väčšiu lojalitu zákazníkov. Banky a snaha o vytváranie pozitívneho emočného zážitku pre svojich zákazníkov. Využitie umelej inteligencie a nových technológií v bankovníctve.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.