Počet záznamov: 1  

Relationship Management in Sales - Presentation of a Model With Which Sales Employees Can Build Interpersonal Relationships With Customers

  1. Názov Relationship Management in Sales - Presentation of a Model With Which Sales Employees Can Build Interpersonal Relationships With Customers
    Preklad názvuRiadenie vzťahov v predaji – predstavenie modelu, pomocou ktorého môžu zamestnanci predaja budovať medziľudské vzťahy so zákazníkmi
    Autorské údajeTobias Barthelt
    Autor Barthelt Tobias EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument International Journal of Management Science and Business Administration. Vol. 10, no. 5 (2024), pp. 44-65. - Zagreb : Inovatus Usluge. ISSN 1849-5664
    DOI 10.18775/ijmsba.1849-5664-5419.2014.105.1004
    PoznámkyCE0100090 (50%). - CE0200602 (50%)
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá predaj * vzťahy medziľudské * zákazníci
    AnotáciaPredajné spoločnosti si kladú otázku, ako môžu dosiahnuť úspech v budúcnosti napriek neustálym zmenám a novým vplyvom. Dôležitým faktorom je rozvoj vzťahov medzi predajcom a zákazníkmi, ktoré musia firmy požadovať a presadzovať, aby sa dal uplatniť v predajnej praxi. To zahŕňa školenia a vzdelávanie, ale aj implementáciu nástrojov, ako sú návody alebo modely. Táto práca skúma nevyhnutnosť a metódy budovania medziľudských vzťahov. Zistilo sa, že budovanie vzťahov je rozhodujúce pre úspech predaja. Identifikované faktory úspešného budovania medziľudských vzťahov možno zhrnúť takto: i) dôvera, sympatie a ocenenie; ii) súkromné ​​kontakty a väzby; andiii) zodpovednosť a dôveryhodnosť. Ukázalo sa však, že existuje rozpor medzi dôležitosťou budovania vzťahov a ich skutočnou implementáciou v profesionálnej praxi. Tento dokument predstavuje model založený na zisteniach výskumu a ponúka predajcom a spoločnostiam konkrétne odporúčania pre postup. Bartheltov model štvorfázového cyklu môže zlepšiť predajné aktivity a posilniť medziľudské vzťahy medzi predajcami a zákazníkmi. Poskytuje praktický návod pre každodennú prácu predajcov a pomáha manažérom pri podpore a implementácii budovania vzťahov v každodennej praxi. Táto práca uzatvára výskumnú priepasť medzi teóriou a predajnou praxou pri budovaní medziľudských vzťahov. Zdôrazňuje jej dôležitosť v neustále sa meniacom a čoraz viac digitalizovanom svete.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00258-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.