Počet záznamov: 1
Relationship Management in Sales - Presentation of a Model With Which Sales Employees Can Build Interpersonal Relationships With Customers
Názov Relationship Management in Sales - Presentation of a Model With Which Sales Employees Can Build Interpersonal Relationships With Customers Preklad názvu Riadenie vzťahov v predaji – predstavenie modelu, pomocou ktorého môžu zamestnanci predaja budovať medziľudské vzťahy so zákazníkmi Autorské údaje Tobias Barthelt Autor Barthelt Tobias EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument International Journal of Management Science and Business Administration. Vol. 10, no. 5 (2024), pp. 44-65. - Zagreb : Inovatus Usluge. ISSN 1849-5664 DOI 10.18775/ijmsba.1849-5664-5419.2014.105.1004 Poznámky CE0100090 (50%). - CE0200602 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá predaj * vzťahy medziľudské * zákazníci Anotácia Predajné spoločnosti si kladú otázku, ako môžu dosiahnuť úspech v budúcnosti napriek neustálym zmenám a novým vplyvom. Dôležitým faktorom je rozvoj vzťahov medzi predajcom a zákazníkmi, ktoré musia firmy požadovať a presadzovať, aby sa dal uplatniť v predajnej praxi. To zahŕňa školenia a vzdelávanie, ale aj implementáciu nástrojov, ako sú návody alebo modely. Táto práca skúma nevyhnutnosť a metódy budovania medziľudských vzťahov. Zistilo sa, že budovanie vzťahov je rozhodujúce pre úspech predaja. Identifikované faktory úspešného budovania medziľudských vzťahov možno zhrnúť takto: i) dôvera, sympatie a ocenenie; ii) súkromné kontakty a väzby; andiii) zodpovednosť a dôveryhodnosť. Ukázalo sa však, že existuje rozpor medzi dôležitosťou budovania vzťahov a ich skutočnou implementáciou v profesionálnej praxi. Tento dokument predstavuje model založený na zisteniach výskumu a ponúka predajcom a spoločnostiam konkrétne odporúčania pre postup. Bartheltov model štvorfázového cyklu môže zlepšiť predajné aktivity a posilniť medziľudské vzťahy medzi predajcami a zákazníkmi. Poskytuje praktický návod pre každodennú prácu predajcov a pomáha manažérom pri podpore a implementácii budovania vzťahov v každodennej praxi. Táto práca uzatvára výskumnú priepasť medzi teóriou a predajnou praxou pri budovaní medziľudských vzťahov. Zdôrazňuje jej dôležitosť v neustále sa meniacom a čoraz viac digitalizovanom svete. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00258-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1