Počet záznamov: 1
Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size
Názov Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size Preklad názvu Maloobchodné procesy zamerané na trh s potravinami ako hlavný determinant obchodných modelov v kontexte veľkosti maloobchodu Autorské údaje Pavol Kita, Marián Čvirik Autor Kita Pavol Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Journal of Retailing and Consumer Services. Vol. 81 (2024), pp. 1-10. - London : Elsevier. ISSN 0969-6989 DOI 10.1016/j.jretconser.2024.103937 Poznámky VEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Krajina vydania Veľká Británia Heslá digitalizácia * modely podnikateľské * obchod * inovácie technologické * maloobchod Anotácia Cieľom príspevku je poskytnúť prehľad obchodných modelov založených na veľkosti maloobchodných prevádzok potravín a na identifikácii vybraných aktivít zameraných na zvýšenie konkurencieschopnosti a vytváranie hodnoty pre zákazníkov. Prieskumnú vzorku tvorilo 250 obchodov, ktorých manažéri boli skúmaní prostredníctvom pološtruktúrovaného rozhovoru v marci až apríli 2022. Autori v tejto štúdii rozoberajú 30 identifikovaných komponentov 40 účelov, ktoré by mohli zvýšiť efektivitu obchodných modelov maloobchodníkov. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00262-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1