Počet záznamov: 1
Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie
Názov Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie [elektronický zdroj] Súbežný názov The Model Approaches to the Creation of an Innovative Business Model and Marketing Communication in the Era of Digitalization Autorské údaje recenzenti: Zdeněk Szczyrba, Tomáš Siviček Ďalší autori Szczyrba Zdeněk (Recenzent) Siviček Tomáš (Recenzent) Korporácia Univerzita Komenského v Bratislave . Filozofická fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave , 2024. - 141 s. Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-223-5826-2 (online) Poznámky [VEGA 1/0012/22] Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá modely * modelovanie * modely obchodné * komunikácia marketingová * digitalizácia * inovácie technologické * maloobchod * médiá sociálne Báza dát KNIHY Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00269-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.2 MB verejne dostupné elektronická kniha
Počet záznamov: 1