Počet záznamov: 1  

Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie

  1. Názov Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie [elektronický zdroj]
    Súbežný názovThe Model Approaches to the Creation of an Innovative Business Model and Marketing Communication in the Era of Digitalization
    Autorské údajerecenzenti: Zdeněk Szczyrba, Tomáš Siviček
    Ďalší autori Szczyrba Zdeněk (Recenzent)
    Siviček Tomáš (Recenzent)
    Korporácia Univerzita Komenského v Bratislave . Filozofická fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Univerzita Komenského v Bratislave , 2024. - 141 s.
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-223-5826-2 (online)
    Poznámky[VEGA 1/0012/22]
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá modely * modelovanie * modely obchodné * komunikácia marketingová * digitalizácia * inovácie technologické * maloobchod * médiá sociálne
    Báza dátKNIHY
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00269-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.2 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.