Počet záznamov: 1
Selected Creative Methods for Generating Ideas in Digital Marketing
Názov Selected Creative Methods for Generating Ideas in Digital Marketing Preklad názvu Vybrané kreatívne metódy na generovanie nápadov v digitálnom marketingu Autorské údaje Simona Balaščáková Autor Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 1 (2024), s. 4-10. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081 Poznámky VEGA 1/0392/23 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * brainstorming * efektívnosť * kreativita Anotácia Tento výskumný dokument skúma kreatívne metódy pri vytváraní nových nápadov s hlavným zameraním na porovnanie a hodnotenie dvoch významných prístupov: brainstorming a brainwriting. Príspevok systematicky analyzuje oba procesy s cieľom identifikovať konkrétne situácie, v ktorých jedna metóda prevyšuje druhú. Kľúčové oblasti, v ktorých každá metóda vyniká, sú prezentované na základe hodnotenia efektívnosti, participácie a rýchlosti generovania nápadov. Výsledky príspevku poskytujú podrobné usmernenia a odporúčania pre efektívne využitie brainstormingu a brainstormingu v závislosti od kontextu a charakteru tvorivej úlohy. Prispieva tak k lepšiemu pochopeniu optimálneho využitia týchto kreatívnych metód v priemyselnom, vzdelávacom a inovačnom prostredí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00256-002, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 199.3 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1