Počet záznamov: 1
The Effectiveness of Teaching Geoinformation Systems in Higher Education
Názov The Effectiveness of Teaching Geoinformation Systems in Higher Education Preklad názvu Efektívnosť výučby geoinformačných systémov vo vysokoškolskom vzdelávaní Autorské údaje Nursaule Karelhan, Aknur Kadirbek, Peter Schmidt Autor Karelhan Nursaule Spoluautori Kadirbek Aknur Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Chabaršycy : Vestnik Nacionaľnoj akademii nauk Respubliki Kazahstan. Vol. 4, no. 410 (2024), pp. 282-295. - Almaty : National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan. ISSN 2518-1467 DOI 10.32014/2024.2518-1467.805 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu kazaština Krajina vydania Kazachstan Heslá školstvo * vedy prírodné * systémy informačné geografické * vzdelávanie * školy vysoké Anotácia V školstve je veľmi dôležité skvalitniť vyučovanie predmetov v oblasti prírodných vied. Je to jedna z najdôležitejších podmienok prípravy mladých ľudí na moderné technológie. V tomto smere si príprava odborne spôsobilého odborníka na vysokých školách vyžaduje aktualizáciu obsahu disciplíny v súlade s trhom práce. V súčasnosti sa geografické informačné systémy (GIS) intenzívne využívajú vo všetkých odvetviach každodenného života. Popredné štáty považujú rozvoj GIS súvisiacich s touto oblasťou za jednu z najdôležitejších štátnych záležitostí. Článok rozoberá koncepciu geoinformačných systémov, možnosti vo vzdelávacom priestore, ako aj črty ich aplikácie v modernom vzdelávacom procese. GIS zohráva kľúčovú úlohu pri zlepšovaní kvality vzdelávania tým, že umožňuje študentom a učiteľom využívať priestorové údaje na skúmanie, analýzu a vizualizáciu informácií. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00293-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.7 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1