Počet záznamov: 1
Evaluation of the Effectiveness of Physical Interactive Computer Models in the Implementation of Online Learning in a Modern School
Názov Evaluation of the Effectiveness of Physical Interactive Computer Models in the Implementation of Online Learning in a Modern School Preklad názvu Hodnotenie efektívnosti fyzikálne interaktívnych počítačových modelov pri implementácii online vzdelávania v modernej škole Autorské údaje Bayan Kuanbayeva, Galiya Zhusupkalieva, Maxot E. Rakhmetov, Peter Schmidt, Akzhanar Zhandoskyzy Iyarova Autor Kuanbayeva Bayan Spoluautori Zhusupkalieva Galiya Rakhmetov Maxot E. Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Iyarova Akzhanar Zhandoskyzy Zdrojový dokument Chabaršycy : Vestnik Nacionaľnoj akademii nauk Respubliki Kazahstan. Vol. 2, no. 408 (2024), pp. 222-233. - Almaty : National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan. ISSN 2518-1467 DOI 10.32014/2024.2518-1467.718 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu kazaština Krajina vydania Kazachstan Heslá fyzika * študenti * zaťaženie pracovné * metódy matematické * vedomosti Anotácia Článok uvažuje popri využívaní kontrolných, experimentálnych a matematických metód aj o potrebe systematickej aplikácie analógií a modelov ako metódy vedeckého poznávania a typu tvorivej činnosti v procese vyučovania fyziky a iných prírodných disciplín. Ukazuje sa dôležitosť použitia metódy analógií a modelov pre pochopenie fyzikálnych zákonov a javov a ich teoretických reprezentácií. Metódu analógie a modelov možno efektívne aplikovať, ak sa použijú také moderné technické učebné pomôcky ako počítač a multimediálne programy na výučbu fyziky. Metóda analógového modelovania ako predmet a prostriedok poznávania prispieva vo vyučovaní fyziky k skvalitneniu vedomostí a zníženiu psychickej záťaže študentov. V tomto príspevku autori navrhujú vyvinuté počítačové modely na vyučovanie fyziky. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00292-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 208.1 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1