Počet záznamov: 1
Media Literacy In Higher Education: "Know-Where" and "Know-Whether"… Know-Why to Know Better?
Názov Media Literacy In Higher Education: "Know-Where" and "Know-Whether"… Know-Why to Know Better? Preklad názvu Mediálna gramotnosť vo vyššom vzdelávaní: "vedieť-kde" a "vedieť-či"... vedieť-prečo to vedieť lepšie? Autorské údaje Denisa Čiderová, Eva Belvončíková Autor Čiderová Denisa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Belvončíková Eva EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH Zdrojový dokument Media Literacy and Academic Research. Vol. 7, no. 1 (2024), pp. 26-50. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. ISSN 2585-8726 DOI 10.34135/mlar-24-01-02 Poznámky Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299. - KEGA 003EU-4/2022. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá gramotnosť informačná * médiá * vzdelávanie ďalšie * vzdelávanie dospelých * myslenie kritické * komunikácia interkultúrna * jazyky cudzie * spracovanie textov Anotácia Cieľom príspevku je zmapovať povedomie o mediálnej (a informačnej) gramotnosti u študentov vysokých škôl EU v Bratislave s výučbou buď v slovenskom jazyku alebo v anglickom jazyku. Zistenia odhaľujú medzery v rozpoznávaní sponzorovaného obsahu, rovnako ako relatívne nízke povedomie o všeobecne uznávaných online stránkach na overovanie faktov s pozoruhodnými nezrovnalosťami medzi skupinou študujúcou v slovenskom jazyku a skupinou študujúcou v anglickom jazyku. Kategória EPC ADN Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00306-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1