Počet záznamov: 1  

Media Literacy In Higher Education: "Know-Where" and "Know-Whether"… Know-Why to Know Better?

  1. Názov Media Literacy In Higher Education: "Know-Where" and "Know-Whether"… Know-Why to Know Better?
    Preklad názvuMediálna gramotnosť vo vyššom vzdelávaní: "vedieť-kde" a "vedieť-či"... vedieť-prečo to vedieť lepšie?
    Autorské údajeDenisa Čiderová, Eva Belvončíková
    Autor Čiderová Denisa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Belvončíková Eva EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH
    Zdrojový dokument Media Literacy and Academic Research. Vol. 7, no. 1 (2024), pp. 26-50. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. ISSN 2585-8726
    DOI 10.34135/mlar-24-01-02
    PoznámkyErasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299. - KEGA 003EU-4/2022. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá gramotnosť informačná * médiá * vzdelávanie ďalšie * vzdelávanie dospelých * myslenie kritické * komunikácia interkultúrna * jazyky cudzie * spracovanie textov
    AnotáciaCieľom príspevku je zmapovať povedomie o mediálnej (a informačnej) gramotnosti u študentov vysokých škôl EU v Bratislave s výučbou buď v slovenskom jazyku alebo v anglickom jazyku. Zistenia odhaľujú medzery v rozpoznávaní sponzorovaného obsahu, rovnako ako relatívne nízke povedomie o všeobecne uznávaných online stránkach na overovanie faktov s pozoruhodnými nezrovnalosťami medzi skupinou študujúcou v slovenskom jazyku a skupinou študujúcou v anglickom jazyku.
    Kategória EPCADN
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00306-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.