- Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních …
Počet záznamov: 1  

Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur

  1. Názov Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur
    Autorské údajeLadislava Knihová
    Autor Knihová Ladislava
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 3 (2024), s. 28-29. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá agentúry reklamné * zákazníci * značky * dôvera
    AnotáciaTento článok skúma kľúčovú úlohu, ktorú zohrávajú komunikačné agentúry pri transformácii informácií do vzdelávania zákazníkov. Zdôrazňuje, že agentúry musia ísť nad rámec jednoduchého odovzdávania informácií. Musia zaujať, vzdelávať, dokonca zabávať a inšpirovať svoje publikum, zabezpečiť im pohlcujúce zážitky so svojimi klientmi a posilniť ich postavenie na trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.