Počet záznamov: 1
Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing
Názov Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing Preklad názvu Spotrebiteľský etnocentrizmus z hľadiska influencer marketingu Autorské údaje Simona Burzová Autor Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 17-25. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081 Poznámky VEGA 1/0505/22. - I-24-105-00 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * etnocentrizmus spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa * médiá sociálne Anotácia Cieľom tohto príspevku je preskúmať dva dôležité prvky spotrebiteľského správania, konkrétne influencerov a etnocentrické tendencie. V tomto článku využívame množstvo vedeckých a filozofických metód, ktoré nám pomáhajú systematizovať súčasné poznatky v oblasti influencer marketingu, ako aj spotrebiteľského etnocentrizmu. Hľadáme aj potenciálny prienik týchto dvoch polí. Treba si uvedomiť, že ak influencerov chápeme ako sprostredkovateľov produktov alebo produktov, miera spotrebiteľského etnocentrizmu môže ovplyvniť výber a vnímanie influencerov. V tejto súvislosti možno na základe tu prezentovanej literatúry očakávať určitý prienik medzi týmito dvoma marketingovými doménami. Článok má teoretický charakter, preto by bolo užitočné v budúcnosti empiricky overiť uvedené teoretické predpoklady. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00345-002, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: Special Issue
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 217.5 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1