Počet záznamov: 1  

Management in Marketing Communications

  1. Názov Management in Marketing Communications [elektronický zdroj]
    Autorské údajeEdited by: František Pollák
    Ďalší autori Pollák František (Vedecký redaktor) EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Vydavateľské údajeLondon : IntechOpen , 2024. - 190 s. [10,4 AH]
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-0-85466-619-5 , 978-0-85466-621-8 (ebook)
    DOI 10.5772/intechopen.1000280
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * komunikácia marketingová * komunikácia interkultúrna * budovanie značky * médiá sociálne * riziko podnikateľské * digitalizácia
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00360-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.4 MBdostupné po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.