- Progressive Business Analytics in Marketing
Počet záznamov: 1  

Progressive Business Analytics in Marketing

  1. Názov Progressive Business Analytics in Marketing
    Preklad názvuProgresívna obchodná analýza v marketingu
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 224-234. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá analýzy * obchod * marketing * Big Data * inteligencia umelá
    AnotáciaV dynamickom prostredí moderného marketingu sa progresívna obchodná analytika javí ako kritický nástroj na zlepšenie strategického rozhodovania a získanie konkurenčnej výhody. Tento dokument skúma vývoj a aplikáciu pokročilých analytických techník v marketingovej oblasti, pričom kladie dôraz na integráciu veľkých dát, strojového učenia a prediktívneho modelovania. Využitím týchto technológií môžu firmy odhaliť hlboké poznatky o spotrebiteľskom správaní, obchodných zákazníkoch, optimalizovať marketingové kampane a personalizovať skúsenosti zákazníkov. Štúdia poukazuje na kľúčové trendy, ako je posun od popisnej k normatívnej analytike, dôležitosť spracovania údajov v reálnom čase a úloha umelej inteligencie pri automatizácii a zdokonaľovaní marketingových stratégií. Prostredníctvom prípadových štúdií a empirickej analýzy demonštrujeme, ako môžu spoločnosti využiť silu progresívnej analýzy na zlepšenie návratnosti investícií, zvýšenie zapojenia zákazníkov a dosiahnutie udržateľného rastu. Zistenia podčiarkujú, že je potrebné, aby si organizácie osvojili pokrokový prístup k analytike a podporili kultúru rozhodovania založeného na údajoch, aby si udržali náskok na čoraz konkurenčnejšom trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 0305550-011, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: Special Issue

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené520.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.