Počet záznamov: 1
Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context
Názov Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context Súbežný názov Opciones de intervención y adaptación para medir la confianza en la marca en el contexto de su dimensionalidad, con énfasis en el contexto generacional Preklad názvu Možnosti intervencie a adaptácie na meranie dôvery značky v kontexte jej dimenzionality s dôrazom na generačný kontext Autorské údaje Monika Krošláková, Marián Čvirik, José Manuel Guaita Martínez Autor Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Martínez José Manuel Guaita Zdrojový dokument ESIC Market : Economics and Business Journal. Vol. 55, no. 2 (2024), pp. 1-19. - Madrid : Escuela Superior Gestion Comercial & Marketing. ISSN 0212-1867 DOI 10.7200/esicm.55.328 Poznámky I-24-105-00. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Španielsko Heslá dôvera * značky * modely * manažment značky * stratégia obchodná * stratégia marketingová * meranie Anotácia Rozbor modelu vnímania dôvery u vybranej značky (Subway) pomocou upraveného nástroja "Vnímaná dôvera k značke" a skúmanie rozdielu v generačnom vnímaní dôvery v skúmanú značku. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00370-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1