- Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the …
Počet záznamov: 1  

Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context

  1. Názov Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context
    Súbežný názovOpciones de intervención y adaptación para medir la confianza en la marca en el contexto de su dimensionalidad, con énfasis en el contexto generacional
    Preklad názvuMožnosti intervencie a adaptácie na meranie dôvery značky v kontexte jej dimenzionality s dôrazom na generačný kontext
    Autorské údajeMonika Krošláková, Marián Čvirik, José Manuel Guaita Martínez
    Autor Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Martínez José Manuel Guaita
    Zdrojový dokument ESIC Market : Economics and Business Journal. Vol. 55, no. 2 (2024), pp. 1-19. - Madrid : Escuela Superior Gestion Comercial & Marketing. ISSN 0212-1867
    DOI 10.7200/esicm.55.328
    PoznámkyI-24-105-00. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠpanielsko
    Heslá dôvera * značky * modely * manažment značky * stratégia obchodná * stratégia marketingová * meranie
    AnotáciaRozbor modelu vnímania dôvery u vybranej značky (Subway) pomocou upraveného nástroja "Vnímaná dôvera k značke" a skúmanie rozdielu v generačnom vnímaní dôvery v skúmanú značku.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00370-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.