Počet záznamov: 1
Strategies for Pedagogical Interventions to Develop Emotional Intelligence (EI) of Employees in a Hybrid Work Schedule
Názov Strategies for Pedagogical Interventions to Develop Emotional Intelligence (EI) of Employees in a Hybrid Work Schedule Preklad názvu Stratégie pedagogických intervencií na rozvoj emocionálnej inteligencie (EI) zamestnancov v hybridných pracovných režimoch Autorské údaje Marta Matulčíková, Daniela Breveníková, Michal Vaľko, Roman Gawrych, A. David Procházka Autor Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Breveníková Daniela Vaľko Michal Gawrych Roman Procházka A. David Zdrojový dokument Emerging Science Journal. Vol. 8, no. 5 (2024), pp. 2073-2090. - Reggio Calabria : Ital Publication. ISSN 2610-9182 DOI 10.28991/ESJ-2024-08-05-023 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Taliansko Heslá inteligencia emocionálna * zamestnanci * vzdelávanie * režim pracovný Anotácia Cieľom výskumného článku je identifikovať vzdelávacie metódy vhodné na rozvoj emocionálnej inteligencie zamestnancov. Pozornosť sa zamerala na počet hodín, ktoré sú malé a stredné podniky ochotné investovať do vzdelávania svojich zamestnancov v oblasti emocionálnej inteligencie a na benefity, t. j. zmeny v pracovných výsledkoch podľa hodnotenia respondentov. Na získanie údajov od respondentov, líniových manažérov a manažérov vzdelávania bola použitá dotazníková metóda a rozhovory. Na základe výpočtov korelačného koeficientu bol brainstorming identifikovaný ako často využívaná metóda aktívneho učenia, ktorá súvisí s fyzickou prítomnosťou v učebných priestoroch. Analýza odpovedí respondentov a ich výpočet pomocou korelačného koeficientu prekvapivo ukázal, že metóda prednášky si získala veľkú podporu a bola považovaná respondentmi, t. j. manažérmi a manažérmi vzdelávania, za veľmi dôležitú pre dosiahnutie kognitívneho, afektívneho a psychomotorického ciele vzdelávania. Navyše bola hodnotená ako metóda vhodná pre vzdelávanie na diaľku, teda pre virtuálne vzdelávacie priestory. Kategória EPC ADM Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00405-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1