Počet záznamov: 1  

Innovative Trends in the Educational Process of Economic Subjects

  1. Názov Innovative Trends in the Educational Process of Economic Subjects
    Súbežný názovInovatívne trendy vo vzdelávacom procese ekonomických predmetov
    Autorské údajeJanka Kopčáková, Barbora Gontkovičová, Katarína Petrovčiková
    Autor Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Gontkovičová Barbora EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. Pp. 80-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2
    PoznámkyKEGA 032EU-4/2024
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie * inštitúcie vzdelávacie * vyučovanie * metódy * inovácie technologické * digitalizácia * inteligencia umelá * brainstorming * študenti * myslenie kritické * teória a prax
    AnotáciaInovatívne trendy sa v súčasnosti dostávajú do popredia vo všetkých odvetviach. Nie je tomu inak ani v prípade vzdelávacích inštitúcií, ktoré aplikujú inovatívne trendy priamo do vzdelávacích procesov. Medzi takéto trendy možno zaradiť napríklad rôzne aktivizujúce metódy, ktorých cieľom je aplikovať teoretické poznatky žiakov na praktických príkladoch, a tým uľahčiť zapamätanie si samotnej aplikácie. Jednotlivé aktivizujúce metódy majú za úlohu aj lepšie pripraviť žiakov na prax s cieľom získať väčšie sebavedomie, lepšie komunikačné schopnosti, schopnosť počúvať a spolupracovať. Inovatívnym trendom vo vzdelávacích procesoch v rýchlo sa rozvíjajúcej digitálnej dobe je aj využívanie umelej inteligencie, ktorej úlohou je poskytnúť študentom viacero riešení, pričom študent musí kriticky premýšľať, aby si spomedzi navrhovaných riešení vybral tú najvhodnejšiu alternatívu. Prepojením zručností získaných aktivizujúcimi metódami a kritického myslenia študenta pri implementácii umelej inteligencie do vyučovacieho procesu sa študentovi poskytujú nielen teoretické vedomosti, ale aj praktická príprava na ďalšie pracovné zaradenie. Vybrané typy aktivizujúcich metód v edukačnom procese, ako aj využitie umelej inteligencie v praxi edukačného procesu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00407-009, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené513.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.