Počet záznamov: 1
Applying Artificial Intelligence in Education: Innovations in Product Management and Branding
Názov Applying Artificial Intelligence in Education: Innovations in Product Management and Branding Súbežný názov Aplikácia umelej inteligencie vo vzdelávaní: inovácie v produktovom manažmente a budovaní značky Autorské údaje Lukáš Vavlič, Jozef Zuzik Autor Vavlič Lukáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. Pp. 98-104. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2 Poznámky KEGA 032EU-4/2024 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzdelávanie * inteligencia umelá * technológie nové * inovácie technologické * manažment produktový * budovanie značky * efektívnosť * študenti Anotácia Možnosti využitia umelej inteligencie vo vzdelávacom procese so zameraním sa na produktový manažment a budovanie značky. Porovnanie tradičných metód s modernými trendmi a analýza, ako môže umelá inteligencia podporiť študentov pri rozvíjaní kľúčových zručností v týchto oblastiach, vrátane navrhovania inovatívnych riešení, tvorby produktov, budovania identity značky a propagácie značky. Umelá inteligencia umožňuje vylepšené návrhy produktov a pomáha študentom lepšie pochopiť zložitosť tvorby produktov, identity trhu a efektívnej propagácie. Príklady ako môže umelá inteligencia zlepšiť vzdelávací proces poskytovaním praktických nástrojov na riešenie skutočných problémov v riadení produktov a brandingu, vrátane vytvorenia silnej identity značky a strategickej propagácie. Integrácia umelej inteligencie do vzdelávacieho procesu s cieľom zefektívniť a aktualizovať učenie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00407-011, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 347.6 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1