- Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Bu…
Počet záznamov: 1  

Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success

  1. Názov Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success
    Súbežný názovDigitálne inovácie vo vzdelávaní v oblasti marketingu a obchodu, ako kľúč k podnikateľskému úspechu
    Autorské údajeErik Weiss, Mária Janošková, Roland Weiss
    Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Zdrojový dokument "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. Pp. 105-111. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2
    PoznámkyKEGA 032EU-4/2024
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inovácie technologické * digitalizácia * technológie nové * vzdelávanie * marketing * obchod * podnikanie * školstvo * študenti * zručnosti digitálne * univerzity * absolventi
    AnotáciaDigitálne inovácie výrazne menia spôsoby vzdelávania, podporujú formovanie podnikateľských schopností absolventov stredných škôl a univerzít. V súčasnosti ide o transformáciu tradičných vzdelávacích postupov, poskytujúcich nové možnosti pre rozvoj zručností nevyhnutných pre úspech v podnikaní. Integrácia moderných technológií do vzdelávacieho procesu umožňuje nielen efektívnejší prenos vedomostí, ale aj rozvoj praktických zručností, podporujúcich úspešné pôsobenie na dynamickom trhu. Vplyv digitálnych inovácií na vzdelávací proces v oblasti marketingu a obchodného podnikania. Spôsob, akým digitálne inovácie môžu prispieť k rozvoju podnikateľského myslenia a obchodných zručností študentov univerzity. Význam digitálnych inovácií vo vzdelávaní ako kľúčového faktora pri formovaní zručností absolventov v oblasti marketingu a obchodu a tiež navrhnutie možností ďalšieho rozvoja a integrácie týchto technológií v kontexte univerzitného vzdelávania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00407-012, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené312.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.