Počet záznamov: 1
Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success
Názov Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success Súbežný názov Digitálne inovácie vo vzdelávaní v oblasti marketingu a obchodu, ako kľúč k podnikateľskému úspechu Autorské údaje Erik Weiss, Mária Janošková, Roland Weiss Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zdrojový dokument "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. Pp. 105-111. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2 Poznámky KEGA 032EU-4/2024 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inovácie technologické * digitalizácia * technológie nové * vzdelávanie * marketing * obchod * podnikanie * školstvo * študenti * zručnosti digitálne * univerzity * absolventi Anotácia Digitálne inovácie výrazne menia spôsoby vzdelávania, podporujú formovanie podnikateľských schopností absolventov stredných škôl a univerzít. V súčasnosti ide o transformáciu tradičných vzdelávacích postupov, poskytujúcich nové možnosti pre rozvoj zručností nevyhnutných pre úspech v podnikaní. Integrácia moderných technológií do vzdelávacieho procesu umožňuje nielen efektívnejší prenos vedomostí, ale aj rozvoj praktických zručností, podporujúcich úspešné pôsobenie na dynamickom trhu. Vplyv digitálnych inovácií na vzdelávací proces v oblasti marketingu a obchodného podnikania. Spôsob, akým digitálne inovácie môžu prispieť k rozvoju podnikateľského myslenia a obchodných zručností študentov univerzity. Význam digitálnych inovácií vo vzdelávaní ako kľúčového faktora pri formovaní zručností absolventov v oblasti marketingu a obchodu a tiež navrhnutie možností ďalšieho rozvoja a integrácie týchto technológií v kontexte univerzitného vzdelávania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00407-012, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 312.4 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1