Počet záznamov: 1  

The Impact of Artificial Intelligence on Branding

  1. Názov The Impact of Artificial Intelligence on Branding
    Preklad názvuVplyv umelej inteligencie na branding
    Autorské údajeSlávka Bocánová, Erik Weiss
    Autor Bocánová Slávka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. S. 223-229. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2
    PoznámkyKEGA 032EU-4/2024
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inteligencia umelá * značky * stratégia marketingová * vplyvy na prácu * prostredie virtuálne * efektívnosť
    AnotáciaRozbor ako AI technológie, ako sú chatboty a odporúčacie systémy, prispievajú k zlepšeniu interakcie medzi značkami a spotrebiteľmi. Skúmanie potenciálnych nevýhod AI, ako je nedostatok kreativity a etické otázky, spojené s jej používaním. Príspevok tiež zdôrazňuje, že aj napriek výhodám existujú značky, ktoré sa rozhodujú pre tradičné prístupy, aby zachovali autenticitu a osobný kontakt so zákazníkmi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00407-021, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené320.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.