Počet záznamov: 1
The Impact of Artificial Intelligence on Branding
Názov The Impact of Artificial Intelligence on Branding Preklad názvu Vplyv umelej inteligencie na branding Autorské údaje Slávka Bocánová, Erik Weiss Autor Bocánová Slávka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. S. 223-229. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2 Poznámky KEGA 032EU-4/2024 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inteligencia umelá * značky * stratégia marketingová * vplyvy na prácu * prostredie virtuálne * efektívnosť Anotácia Rozbor ako AI technológie, ako sú chatboty a odporúčacie systémy, prispievajú k zlepšeniu interakcie medzi značkami a spotrebiteľmi. Skúmanie potenciálnych nevýhod AI, ako je nedostatok kreativity a etické otázky, spojené s jej používaním. Príspevok tiež zdôrazňuje, že aj napriek výhodám existujú značky, ktoré sa rozhodujú pre tradičné prístupy, aby zachovali autenticitu a osobný kontakt so zákazníkmi. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00407-021, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 320.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1