- SDG 4, Academic Integrity and Artificial Intelligence: Clash or Win-W…
Počet záznamov: 1  

SDG 4, Academic Integrity and Artificial Intelligence: Clash or Win-Win Cooperation?

  1. Názov SDG 4, Academic Integrity and Artificial Intelligence: Clash or Win-Win Cooperation?
    Preklad názvuSDG 4, akademická integrita a umelá inteligencia: konflikt alebo win-win spolupráca?
    Autorské údajeArtem Artiukhov, Tomasz Wołowiec, Nadiia Artiukhova, Sylwester Bogacki, Tetiana Vasylieva
    Autor Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Spoluautori Wołowiec Tomasz
    Artiukhova Nadiia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Bogacki Sylwester
    Vasylieva Tetiana
    Zdrojový dokument Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 16, no. 19 (2024), pp. 1-23. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050
    Poznámky0124U000545. - 09I03-03-V01-00130. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Heslá rozvoj trvalo udržateľný * univerzity * inteligencia umelá * bibliometria * veda * vzdelávanie * etika * plagiátorstvo * integrita akademická
    AnotáciaČlánok skúma vzťah medzi SDG 4 (cieľom udržateľného rozvoja 4), akademickou integritou ako jej súčasťou a umelou inteligenciou (AI) prostredníctvom bibliometrickej analýzy, pričom posudzuje, či tento prienik predstavuje konfliktnú alebo obojstranne výhodnú spoluprácu. Zistenia odhaľujú rastúci počet výskumov, ktoré zdôrazňujú úlohu AI pri personalizácii vzdelávacích skúseností, zlepšovaní dostupnosti vzdelávania a podpore vyučovacích metodológií pedagógov. Riešia sa však aj výzvy, ako sú etické hľadiská, súkromie údajov alebo digitálna priepasť. Autori preto zdôrazňujú dodržiavanie etických noriem.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00424-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF8.7 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.