Počet záznamov: 1
SDG 4, Academic Integrity and Artificial Intelligence: Clash or Win-Win Cooperation?
Názov SDG 4, Academic Integrity and Artificial Intelligence: Clash or Win-Win Cooperation? Preklad názvu SDG 4, akademická integrita a umelá inteligencia: konflikt alebo win-win spolupráca? Autorské údaje Artem Artiukhov, Tomasz Wołowiec, Nadiia Artiukhova, Sylwester Bogacki, Tetiana Vasylieva Autor Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Spoluautori Wołowiec Tomasz Artiukhova Nadiia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Bogacki Sylwester Vasylieva Tetiana Zdrojový dokument Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 16, no. 19 (2024), pp. 1-23. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050 Poznámky 0124U000545. - 09I03-03-V01-00130. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Heslá rozvoj trvalo udržateľný * univerzity * inteligencia umelá * bibliometria * veda * vzdelávanie * etika * plagiátorstvo * integrita akademická Anotácia Článok skúma vzťah medzi SDG 4 (cieľom udržateľného rozvoja 4), akademickou integritou ako jej súčasťou a umelou inteligenciou (AI) prostredníctvom bibliometrickej analýzy, pričom posudzuje, či tento prienik predstavuje konfliktnú alebo obojstranne výhodnú spoluprácu. Zistenia odhaľujú rastúci počet výskumov, ktoré zdôrazňujú úlohu AI pri personalizácii vzdelávacích skúseností, zlepšovaní dostupnosti vzdelávania a podpore vyučovacích metodológií pedagógov. Riešia sa však aj výzvy, ako sú etické hľadiská, súkromie údajov alebo digitálna priepasť. Autori preto zdôrazňujú dodržiavanie etických noriem. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00424-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 8.7 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1