Počet záznamov: 1
Marketingové inovácie a ich úloha v rozvoji podniku
Názov Marketingové inovácie a ich úloha v rozvoji podniku Autorské údaje Naqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, recenzenti: Monika Hudáková, Martin Rovňák, Róbert Rehák Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Hudáková Monika (Recenzent) Rovňák Martin (Recenzent) Rehák Róbert (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje [Košice] : Petit , 2024. - 144 s. [5,2 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-973836-4-0 Poznámky KEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0064/23 Druh dokumentu skriptá Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * inovácia * podnik * rozvoj podniku * manažment inovačný * marketing environmentálny Kategória EPC Skriptá a učebné texty Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00454-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.4 MB dostupné po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1