Počet záznamov: 1  

Marketingové inovácie a ich úloha v rozvoji podniku

  1. Názov Marketingové inovácie a ich úloha v rozvoji podniku
    Autorské údajeNaqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, recenzenti: Monika Hudáková, Martin Rovňák, Róbert Rehák
    Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Hudáková Monika (Recenzent)
    Rovňák Martin (Recenzent)
    Rehák Róbert (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údaje[Košice] : Petit , 2024. - 144 s. [5,2 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-973836-4-0
    PoznámkyKEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0064/23
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * inovácia * podnik * rozvoj podniku * manažment inovačný * marketing environmentálny
    Kategória EPCSkriptá a učebné texty
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00454-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.4 MBdostupné po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.