Počet záznamov: 1
Evaluating Critical Thinking in Higher Education: An Analysis of University Students Using the CThQ
Názov Evaluating Critical Thinking in Higher Education: An Analysis of University Students Using the CThQ Preklad názvu Hodnotenie kritického myslenia vo vysokom školstve: analýza univerzitných študentov pomocou dotazníka CThQ Autorské údaje Zuzana Skorková, Hana Gažová Adamková Autor Skorková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Proceedings of IAC in Budapest 2024 : Budapest, Hungary : December 1 - 2, 2024. Pp. 61-68. - Prague : Czech Institute of Academic Education, 2024 / Janesova Maria ; Kratochvílová Helena ; IAC in Budapest 2024 International Academic Conference. ISBN 978-80-88203-40-7 Poznámky VEGA 1/0623/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá vzdelávanie * študenti * myslenie kritické * hodnotenie * dotazníky * školy vysoké * analýzy Anotácia Kritické myslenie je jednou z najdôležitejších zručností v terciárnom vzdelávaní, ktorá umožňuje študentom efektívne formulovať, hodnotiť a kombinovať informácie. Kritické myslenie ako komplexná a mnohostranná schopnosť zahŕňa rôzne procesy, ako je analýza, hodnotenie, vytváranie, zapamätanie, pochopenie a aplikácia vedomostí, ktoré sú rozhodujúce pre dosiahnutie akademických cieľov a tiež celoživotného vzdelávania. Tento výskum sa zameriava na úrovne kritického myslenia, ktoré preukázala vzorka 160 študentov vysokých škôl, ktorí vyplnili dotazník kritického myslenia (CThQ). Štúdia potvrdzuje použiteľnosť CThQ pri hodnotení myslenia a poskytuje pochopenie úrovne kritického myslenia medzi vysokoškolskými študentmi, čo demonštruje užitočnosť nástroja v rôznych vzdelávacích prostrediach. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00436-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 290.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1