Počet záznamov: 1
Hodnotenie kvality v kúpeľnom podniku
Názov Hodnotenie kvality v kúpeľnom podniku Súbežný názov Evaluation of Quality in a Spa Enterprise Autorské údaje Miroslava Čukanová, Viera Kubičková, Monika Kochajdová Autor Čukanová Miroslava EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Spoluautori Kubičková Viera EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Kochajdová Monika Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 16, č. 2 (2024), s. 6-15. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988 Poznámky VEGA 1/0271/23 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá kúpele * kúpeľníctvo * ruch cestovný * ruch cestovný kúpeľný Anotácia Hodnotenie kvality v kúpeľnom podniku zohráva kľúčovú úlohu pri poskytovaní kvalitných služieb. Okrem hodnotenia kvality zákazníkmi možno kvalitu hodnotiť podľa rôznych prvkov alebo ukazovateľov. Kvalitu je potrebné pravidelne vyhodnocovať, aby vedenie kúpeľnej spoločnosti mohlo správne reagovať a znižovať negatívne dopady, ktorými môžu byť napríklad nízke mzdy zamestnancov či preťažený zdravotnícky personál. Významným zistením príspevku je výrazný rozdiel v hodnotených prvkoch kvality medzi porovnávanými kúpeľnými spoločnosťami Dudince a Sliač. Návštevnosť kúpeľov Sliač v roku 2022 považujeme v porovnaní s kúpeľmi Dudince za výrazne nízku. Ďalším zistením je nízka vyťaženosť zdravotníkov v kúpeľoch Sliač, čo môže znamenať kvalitnejšie zdravotnícke služby. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00473-010, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 140.4 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1