Počet záznamov: 1
Marketing Management of Innovative Enterprise Development
Názov Marketing Management of Innovative Enterprise Development Preklad názvu Marketingový manažment rozvoja inovatívneho podnikania Autorské údaje Naqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Monika Hudáková, Dominika Popovičová Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hudáková Monika Popovičová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. Nr. 26 (2024), pp. 15-22. - Arad : Editura Adoram, 2024. ISSN 2344-2409 Poznámky KEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0064/23 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rumunsko Heslá marketing * technológia * trh * podnikanie * komunikácia marketingová Anotácia Formy, metódy a technológie marketingového manažmentu v praxi trhovej participácie organizácií sú čoraz dôležitejšie a v tejto súvislosti je dôležité brať do úvahy vplyv faktorov trhového prostredia, vypočítať ekonomickú realizovateľnosť komercializácie nového nápadu, predikovať podnikanie riziká, určiť stratégiu polohovania produktu, určiť objektívnu cenu produktu a zabezpečiť jeho prispôsobenie zmenám na trhu, využívať efektívnu marketingovú komunikáciu, ako aj optimálne spôsoby stiahnutia z trhu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00403-004, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: Nr. 26
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 468.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1