- Marketing Management of Innovative Enterprise Development
Počet záznamov: 1  

Marketing Management of Innovative Enterprise Development

  1. Názov Marketing Management of Innovative Enterprise Development
    Preklad názvuMarketingový manažment rozvoja inovatívneho podnikania
    Autorské údajeNaqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Monika Hudáková, Dominika Popovičová
    Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hudáková Monika
    Popovičová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. Nr. 26 (2024), pp. 15-22. - Arad : Editura Adoram, 2024. ISSN 2344-2409
    PoznámkyKEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0064/23
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Heslá marketing * technológia * trh * podnikanie * komunikácia marketingová
    AnotáciaFormy, metódy a technológie marketingového manažmentu v praxi trhovej participácie organizácií sú čoraz dôležitejšie a v tejto súvislosti je dôležité brať do úvahy vplyv faktorov trhového prostredia, vypočítať ekonomickú realizovateľnosť komercializácie nového nápadu, predikovať podnikanie riziká, určiť stratégiu polohovania produktu, určiť objektívnu cenu produktu a zabezpečiť jeho prispôsobenie zmenám na trhu, využívať efektívnu marketingovú komunikáciu, ako aj optimálne spôsoby stiahnutia z trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00403-004, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: Nr. 26

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF468.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.