Počet záznamov: 1
Hodnotenie spokojnosti klientov kúpeľného podniku
Názov Hodnotenie spokojnosti klientov kúpeľného podniku Súbežný názov Evaluation of Client Satisfaction of the Spa Company Autorské údaje Paulína Krnáčová, Viera Kubičková, Adam Krajči Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Spoluautori Kubičková Viera EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Krajči Adam Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 16, č. 2 (2024), s. 45-53. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988 Poznámky VEGA 1/0271/23 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spokojnosť zákazníkov * ruch cestovný kúpeľný * kúpeľníctvo Anotácia Hlavným cieľom článku je zistiť mieru spokojnosti klientov Kúpeľov Trenčianske Teplice. Článok je venovaný hodnoteniu spokojnosti klientov kúpeľnej spoločnosti Kúpele Trenčianske Teplice na základe použitia modelovej metodiky SERVQUAL, ktorá slúžila ako inšpirácia pre hodnotenie celkovej spokojnosti. Na základe primárneho výskumu zameraného na spokojnosť zákazníkov s rôznymi aspektmi služieb poskytovaných kúpeľnou spoločnosťou sme sledovali päť dimenzií kvality služieb a pre každú dimenziu vypočítali skóre spokojnosti. Celkové skóre spokojnosti 2,56 zodpovedá vysokej spokojnosti klientov. Výsledky ukazujú, že klienti kúpeľnej spoločnosti sú veľmi spokojní najmä s rozmermi služieb ako je empatia, istota a hmatateľnosť. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00473-007, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 184.9 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1