- Marketingová komunikácia spoločnosti Slovenské liečebné kúpele Piešťan
Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia spoločnosti Slovenské liečebné kúpele Piešťan

  1. Názov Marketingová komunikácia spoločnosti Slovenské liečebné kúpele Piešťan
    Súbežný názovMarketing Communication of The Slovak Medical Spa Pieštany
    Autorské údajeLadislav Mura, Nikoleta Fusková, Alexander Frasch
    Autor Mura Ladislav EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Spoluautori Fusková Nikoleta
    Frasch Alexander EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 16, č. 2 (2024), s. 101-115. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988
    PoznámkyVEGA 1/0271/23
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * marketing * ruch cestovný kúpeľný
    AnotáciaSpoločnosť Slovenské liečebné kúpele Piešťany má v histórii kúpeľníctva veľmi významné postavenie. Aj preto je mimoriadne dôležité, aby firma optimalizovala marketingovú komunikáciu, aby bola čo najefektívnejšia. Cieľom príspevku je zhodnotiť marketingovú komunikáciu spoločnosti Kúpele Piešťany a vypracovať návrhy na zlepšenie jej súčasnej úrovne. Na naplnenie tohto cieľa boli použité najmä metódy kvantitatívneho výskumu a analýzy, ako aj nástroj Semrush. Prieskum ukázal, že hoci Slovenské kúpele Piešťany aktívne propagujú svoje služby na sociálnych sieťach a webovej stránke, dve tretiny opýtaných si nevšimli ich marketing, čo môže byť spôsobené „bannerovou slepotou“. Spoločnosť by mala zlepšiť online propagáciu pre mladšiu vekovú skupinu a optimalizovať obsah na platformách ako YouTube so zameraním na témy súvisiace so zdravím mladých ľudí a skúsenosťami zákazníkov. Mali by tiež zvýšiť svoje reklamné pôsobenie v printových médiách a televízii a zvážiť spoluprácu s lekármi pri sprostredkovaní liečebných pobytov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00473-005, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené318.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.