- Augmented Reality as an Innovative Tool in Teaching Economic Subjects…
Počet záznamov: 1  

Augmented Reality as an Innovative Tool in Teaching Economic Subjects in Engineering Education: Bridging Theory and Practice

  1. Názov Augmented Reality as an Innovative Tool in Teaching Economic Subjects in Engineering Education: Bridging Theory and Practice
    Preklad názvuRozšírená realita ako inovatívny nástroj vo výučbe ekonomických predmetov v inžinierskom vzdelávaní: premostenie teórie a praxe
    Autorské údajeZsolt Simonka, František Slaninka
    Autor Simonka Zsolt EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Spoluautori Slaninka František EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Zdrojový dokument "AIESA - BUILDING OF SOCIETY BASED ON KNOWLEDGE" : Proceedings of Abstracts : 21st International Scientific Conference : November 14 - 15, 2024, Bratislava. P. 33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Chocholatá Michaela ; AIESA - Building of Society Based on Knowledge International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5185-4
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelanie * vzdelanie ekonomické * teória a prax
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00444-015, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené91.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.