Počet záznamov: 1
Augmented Reality as an Innovative Tool in Teaching Economic Subjects in Engineering Education: Bridging Theory and Practice
Názov Augmented Reality as an Innovative Tool in Teaching Economic Subjects in Engineering Education: Bridging Theory and Practice Preklad názvu Rozšírená realita ako inovatívny nástroj vo výučbe ekonomických predmetov v inžinierskom vzdelávaní: premostenie teórie a praxe Autorské údaje Zsolt Simonka, František Slaninka Autor Simonka Zsolt EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI Spoluautori Slaninka František EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI Zdrojový dokument "AIESA - BUILDING OF SOCIETY BASED ON KNOWLEDGE" : Proceedings of Abstracts : 21st International Scientific Conference : November 14 - 15, 2024, Bratislava. P. 33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Chocholatá Michaela ; AIESA - Building of Society Based on Knowledge International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5185-4 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzdelanie * vzdelanie ekonomické * teória a prax Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00444-015, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 91.5 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1